dimecres, 11 de novembre del 2009

INTRODUCCIÓ

Hola a tots de nou!

Aquesta petita introducció, esta feta per explicar i posar en situació, tant el viatge com el canvi de blog, a tots els que estiguin disposats a llegir la segona entrega de les meves aventures, aquesta vegada acompanyada.

La primera raó es per explicar als que sabien que marxava, però no en quines condicions, quin és el tipus de viatge i quin és el seu objectiu.

Per començar no te res a veure amb el viatge anterior, ni és un camí de creixement personal, ni és una temporada de meditació, ni és un procés per millorar el meu anglès (encara que no m’anirà malament, que tinc molt a refrescar)... És un viatge definit com un Living Las vegas (Però amb dos diferencies: no tinc com objectiu morir i la ubicació es a San Diego). És un viatge en el que vinc a disfrutar, a viure el meu somni i a cremar el meu últim cartutxu de joventut (alguns de vosaltres ja sabeu del núvol (fet de crisis) que m'acompanya des de que vaig fer els 25). I perquè no? Qui no desitja prendre's 6 mesos de vacances al lloc on sempre havia somiat viure: Golden Califòrnia.

A més ho he fet de la millor manera possible, amb un tros de dona (tu te merece ezo i muxo má!) com és la Juju. D'aquí també ve el nou nom del blog, ja que si és una experiència compartida, ja no pot ser el pesulet (que en pau descansi!).

A part hauria de presentar a l’altre personatge de la història. En Phil! Personatge pintoresc que s’ha convertit en el novio de la Juju. A part de ser important per això, també serà el nostre company de pis e introductor a la nostra vida yankie (for sencond time)... quina pooooor! Jajaja. Però també he de dir que es un tros de pa i encara que tingui trets yankies (molt marcats) és molt bona persona.

Em trobo en deute de dir, que no trobareu (o això espero) problemàtica social i personal com a l'últim blog, sino les 1001 aventures de dos "mujeres digna d'admirá" a la bonica, assolellada i calorosa ciutat de San Diego. No obstant, tal i com soc jo, no crec que aquest viatge sigui pla i sense problemes (tot sabeu que tinc una taca negra que m'acompanya) però intentarem explicar, com intento fer sempre, de la forma més "tània" i humorística possible.

La veritat es que al principi no anava a escriure més en el blog, i la veritat es que quan vaig arribar aquí (a mi bella Califòrnia) em sentia una mica buida per posar-me a escriure de nou, però m'he sorprès al sentir a gent que em deia que tornés a escriure, i encara que se que molts ni ho recorden ni ho van llegir mai, em dirigeixo a qui encara estigui interessat en viure les segones aventures del pesulet ... a ells va dedicat aquest blog, gràcies per fer-me sentir que faig alguna cosa que us crea il·lusió e interès! ;).

1 comentari:

  1. Cariñoooo!! Yo seré una de tus fans incondicionales!!! jejeje Tranki que estaré al tanto de lo que escribas.
    Nena, sé tu misma como siempre y disfruta de tu nueva gran aventura!! (q envidia me das) Un besazo enorme para mis dos Truñakas por excelencia!! MUAAAKKKSSS!!

    ResponElimina

Seguidors